måndag 15 september 2008

BJÖRNFROSSA.....


Jaha då var jag tillbaka då,resan tillbaka till 90 talet vart kort.....

Filmen var hur kul som helst att se och jag vart väldigt nostalgisk:).....

Sedan så kom min käre man hem och duns så ramlade jag tillbaka till nuet,han har sett en BJÖRN......

Jag har björnfrossa och har levt i en liten naiv bubbla,nämligen att det INTE finns ngn björn härnere hos oss,hemma i strömsund finns det ju en björn i varje korsning:)

Anders var ute på slotterna i kväll för att kolla ngt(vet inte riktigt vad)men i mörkret så ser han något som han är nästan helt säker på att det var en björn(ska kolla spår imorgon).

Det är ju en nalle som vandrar här i trakten,det syntes vid Testen för tre veckor sedan ,så jag kommer inte att gå på ngn promenad förrän nallen har somnat in för vintern,så det så!!!!!

3 kommentarer:

Elisabeth sa...

Ja, det hade jag aldrig trott att det skulle finnas björn där =)

Anonym sa...

VA?? Ja att det finns lo och vildsvin vet jag men BJÖRN....HÄR???? :-/

//Bellamamma

Hemma hos Bröderna Bus sa...

Mors lilla Olle i skogen satt.....Ha ha det var bra att du fick en rackare du också. Vi skulle behöva bli av med några till. Ha det himla bra...Kramis.