torsdag 11 september 2008

Höstrusk....


Ja,man kan ju konstatera att hösten kommit med stormsteg.

Det har regnat,regnat,regnat och regnat lite till,men idag så skiner faktiskt solen:)

Jag älskar hösten med dess vackra färger,lukten ute i naturen,alla bär som finns i skogen och sedan att man på kvällen kan tända små lampor i fönstret och tända ljus (jag har många ljus:).

Det är så mysigt!!!!

Sedan så är ju min älskade Moa ett höstbarn och nu den 24 septenber så blir hon sju år,tänk vad åren går fort.....

Idag så sitter jag mest i soffan och talar i telefon och det är ju oxå det doktorn ordinerat VILA,men det är ju tråkigt i längden:)

Bloggen har ju blivit en kanal att skriva av sig och det är faktiskt riktigt roligt och får ju dessutom höra att många läser det man skriver och då blir det ju ännu roligare,jag har däremot inte fått till besöksräknaren än:(,men skam den som ger sig......

NU ska jag ut och andas lite höstluft,så sköt om er allihopa !

En Stor,Varm Kram från Mig till Er

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hej gumman!!

Hösten är underbar med alla färger och så när man får tända en massa ljus.

Har ju redan pratat med dig idag i telefon men....tack för inbjudan till kalaset!!

Få se om vi får ordning på bileländet ikväll...tur man har en annan som fungerar....

Nu ska du bara sitta och njuta och ta det lugnt som doktorn sagt UTAN att få dåligt samvete!!

Kramar i massor!!!

//bellamamma

Hemma hos Bröderna Bus sa...

Hej!
Vilken fin bild. Hoppas att du mår lite bättre. Kram