torsdag 4 september 2008

Ior och jag:)


Ja,idag är känslan av att vara som Ior i Nalle Puhs värld väldigt stark:)
Vankar omkring här hemma,sakta går det när huvudet värker så att jag inte kan koncentrera mig,jag får egentligen ingenting gjort....


NU har mina små skatter kommit hem eller som Anders säger när dom är på sitt allra bästa trotshumör"kvarskatterna" och jag har lagat lasagne till middag,Anders är ute och försöker att ta in skörden(mkt vatten är det) och sedan ikväll så ska jag massera i några timmar.
Just nu så förstår jag inte riktigt var den kraften ska komma ifrån,men samtidigt så har huvudet värkt länge och jag måste ju leva och ta hand om mina kunder annars så finns dom väl inte kvar sen.
Har hyrt en snyft film hos Kicki idag som jag ska se i kväll,Ps I love you
Jag har läst boken och grät floder så jag laddar med näsdukar.
Idag så har Helena och Marie förgyllt min dag på varsitt håll och dom är så goa båda två,jag är glad att dom är mina vänner:)

En stor kram från Ior och mig till er alla.

1 kommentar:

Anonym sa...

Nalle Puh tänker på dig, gumman!!!

Kramiz.....

//Bellamamma