onsdag 24 september 2008

Idag så har Moa blivit 7 år!!!


GRATTIS,GRATTIS min älskade dotter som idag fyllt 7 år hela dagen och nu sover gott efter en hel dags firande!!!

Vaknade idag av att att jag,Anders och Ellen kom sjungandes och med famnarna fulla med paket och hon vart sååååååååå lycklig.

Sedan så har det sjungits i skolan och moffa sjöng i telefon och det har ringts från morgon till kväll(moster Ann var först,klockan 06.30:)

När jag sitter här och skriver så kan jag inte låta bli att bli nostalgisk och minnas för sju år sedan kl.04.56 så kom lilltjejen 3650 g och 51 cm stor och plötsligt så förändrades våra liv och vart bara så underbart.

Ibland så kan jag fundera vad det var som var meningsfullt i livet innan jag vart mamma och jag VET att jag hade mkt roligt osv,men att vara mamma och att få den kärlek man får av sina barn,det finns INGENTING som motsvarar det.

NU ska jag snart "joina"familjen och krypa i säng efter en härlig dag med min underbara 7 åring....
PÅ lördag så blir det ännu mera kalas ,man ska ju fira i många dagar:)

4 kommentarer:

Anonym sa...

GRATTIS LILLA GUMMAN!!!!

Hoppas din dag vart super med MYCKET paket.

Bella talade om att de sjungit för dig i skolan.

//Bellamamma

Hemma hos Bröderna Bus sa...

Grattiskram från oss i Ulriksfors. Hoppas att dagen har varit bra. Kram

Hemma hos Bröderna Bus sa...

Jo men jag är ju morgonpigg och har dessutom råkat ut för ännu ett missöde så jag är hemma idag med ordinationen att ta det lugnt. Det går ganska bra nu (fniss). Vi kan ta det på tel i helgen.Kram på dig. Miss u.

Hemma hos Bröderna Bus sa...

Vad bra det blev. Räknarn fungerar klockrent. Var rädd om dig. Kram