söndag 7 september 2008

ÄLGJAKT......


Ja,idag så får jag väl hoppas att pappsen får se ngn älg eller björn,det vore ju skoj:)

Älgjakten är nu i full gång och alla karlar är borta både fysiskt och mentalt(iallafall dom som är jakttoliga),min man vet knappt att det är jakt:)

Idag så har jag varit på gymmet och tränat så svetten lackade och huvudet höll på att sprängas men jag gjorde det iallafall,duktiga jag!!!!!

Idag så är Tord här och hjälper oss med min bil,bromsbelägg och allt annat(vad det nu heter)har kärvat ihop och är helt slut och Tord är ju en ängel på två ben som kommer och hjälper till.

HAN ÄR BÄST OCH VI TYCKER SÅ MKT OM HONOM ALLIHOPA!!!!!

Annars så är det kompisar i huset,barnen har precis kommit in efter att ha varit och plockat blåbär och ätit upp dom oxå,så nu är dom så blåa och fina:)

Nu ska jag laga lite lunch till alla,men ha en bra dag och njut av söndagen....

Kramelikram

1 kommentar:

Elisabeth sa...

Ja, att det är älgjakt går nog inte att missa här uppe... Till och med affärerna laddar upp med extra, som jägarfläsk, extra mycket rökt fläsk, karré, kött....
eh...