söndag 14 september 2008

MAMMA MIA!!!!!



Mamma Mia vad den är bra!!!!!


Jag var och såg den för andra gången igår med tre underbara vänner,Maria H,Irene och Kicki och det var sååååååååååååå roligt.

Föreställningen var i Blå Wingen i Långhundra och det ar en Sing-A-Long version,så alla i publiken fick sånghäften och alla sjöng med i låtarna i filmen och det är ju bara att konstatera att gammal som ung så älskar du denna film.Jag har bara hört ngn som inte tyckte om filmen ,men dom tyckte inte om ABBA musiken och då kan man ju fråga sig vad dom gjorde där,eller?????

Att umgås med dessa trevliga tjejer,se denna underbara film och äta lite god mat var verkligen en påfyllning av energi,så nu efter att ha sovit en hel natt(vilket jag inte gjort på ett tag)så ska jag idag bara ta det lugnt så man orkar med jobbet imorgon:)


Idag går kramen till några som absolut inte har en aninig om vem jag är men Benny och Björn,jag säger bara:Thank you for the music,the song they singing,thanks for all the joy........