fredag 26 september 2008

FREDAG......




Jag har idag haft en av mina sämre dagar då jag inte riktigt orkat att hålla ihop,annars är jag ganska duktig på att göra det...


Mitt huvud värker och bränner och gråten har funnits här hela dagen,men jag ska inte klaga mera nu utan detta kommer att ordna till sig.


Eftersom jag lovat Moa och Ellenatt åka in till Uppsala idag och äta lunch för att sedan möta Helena,Tova,Elin på Nickis lekland så va det en självklarhet att åka(ner med värktabletterna i väskan och så for vi:)


Ungarna röjde i två timmar och var totlat genomsvettiga och lyckliga när vi for hem och åt tacos och sedan så kom farfar och farmor för att gratta Moa,så dom somnade överlyckliga!!


Ikväll så har jag pratat med min goa kompis camilla på telefon och det är alltis så roligt när vi hinner att prata,skulle önska att hon bodde härnere hos mig(saknar dig)!!!


Jag vet ju att du läser min blogg och jag säger:Jag har bara en av dig och du har två underbara pojkar att finnas för,så lyssna på varningtecknen som din kropp skriker ut och ta det lugnt!!!VI är rädda om dig,vännen!!!!!




NU så ska jag gå och lägga mig,men kramen idag går till pappa för att du bryr dig så mycket och jag vill verkligen ha dig boende närmare).


Älskar dig!!!


Kram

1 kommentar:

Hemma hos Bröderna Bus sa...

Hej vännen!
Jag ser att mina ringblommor har tagit sig ner till dig. Tack för alla varma ord. Var rädd om dig du med för det finns bara en av dig med. ( och det är ju en himla tur ;) )Kram å krya på dig hur lång tid det nu ska ta.