tisdag 9 september 2008

Varför får jag inte bara vara frisk......


Usch,regnet vräker ner ute och jag är ledsen,trött och förbannad på livet just nu.

Det enda jag vill är bara at få må bra,jag begär inget mer...

Huvudvärk är ngt som jag är van vid att ha och efter att ha varit ett otursbarn med den ena krämpan eller sjukdomen efter den andra så tycker jag att jag känner mig härdad och har sällan upplevta att jag är rädd eller känner obehag,men det gör jag nu och det är väldigt olustigt.

Var till min husläkare idag igen och idag så lyssande hon och såg på mig att det inte var bra och jag kände att hon lyssnade på mig.

Sjukskriven och ska till ögonmottagningen imorgon och sedan kontakt med läkaren på torsdag för att fortsätta...

JAG VILL MÅ BRA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


Kramen idag går till Camilla Stedtenfeldt,(en av mina allra bästa kompisar) .

Även om vi inte kan höras och ses så mkt som vi vill så vet jag att du alltid finns där .TACK FÖR ATT DU ÄR MIN VÄN!!!!!

1 kommentar:

Hemma hos Bröderna Bus sa...

Kram till dig med, du vet var jag finns. Har dygnetrunttjänst bara så att du vet. Hoppas att det gick bra idag. Kram