tisdag 30 september 2008

Moster på besök


Imorse när jag väckte mina gryn så fick dom gå och väcka personen som fanns i gästrummet och lyckan vart stor när dom märkte att det var MOSTER!!!!!!!

Syrran har hämtat och lämnat barnen,lagat mat och nu sitter hon och gör chokladbollar med barnen och sedan så är det baddags och fika efter det,dom är sååååååååååå glada!!!!

Annars så har syrran och jag tillbringat dagen hos min husläkare som skrev remiss till öron,näsa,hals och sedan så satt vi där i drygttvå timmar och nu har dom isin tur skrivit remiss till käkirurgen på Ackis och till neurologen,så det känns väl som att det iallafall händer något.

Knapra mina citodon och arthrotec ska jag fortsätta med och vara sjuksriven i två veckor,sen hoppas jag att jag nu kommer till någon som kan hitta orsaken till denna värk så att jag bara kan få njuta av hösten,börja träna,röja hemma osv.....

Nej,nu ska jag landa i soffan och sedan äta några chokladbollar som barnen och syrran gjort,MUMS!!!!


Kram

3 kommentarer:

Hemma hos Bröderna Bus sa...

Jag vill också........vara hos dig .....äta chokladbollar.......och bara sitta och mysa i soffan. BRA att det kanske börjar hända nåt, det var på tiden. Kram

Anonym sa...

Verkligen på tiden du får hjälp!!

Ser gott ut med chokladbollar!!

Kram från mig...

//Bellamamma

Elisabeth sa...

och moa såg ju inte helt olycklig ut då...