fredag 5 september 2008

FREDAG;HURRA!!!!!



Japp då var det fredag igen då,veckorna går verkligen fort....

Idag så ska jag börja med att säga GRATTIS till Maria och Andreas Jansson som båda fyller år idag.HURRA,HURRA för er båda idag.

Sedan så är det ju så att min kära pappa kommer på en snabbvisit i dag för att imorgon åka vidare till Strömsund och jaga älg i en vecka,men vi hinner ju rå om honom i några timmar iallafall:)

Ska laga go middag och lite efterrätt och lite gott dricka till det så blir det välan bra skulle jag tro.
Imorgon så ska jag jobba lite på Öppet Hus på jobbet och det ska bli roligt,hoppas att det blir mycket folk!!!
Nej,nu så ska jag hämta Moa och Viking på bussen och sedan så är det väl bara att hålla i sakerna för det brukar röjas ordentligt när barnen leker...


Idag så är Kramen till Maria och Andreas och naturligtvis till deras dotter sötstruten Matilda

2 kommentarer:

Anonym sa...

Men GUD SÅ UNDERBAR!!!! ÅH vilken liten sötnos!!! Bara SÅ fin i sin klänning!!!!! Suck jaa DET var länge sedan känns det som.

//Bellamamma

Hemma hos Bröderna Bus sa...

Hej vännen. Jo nu ere klippt. Nu drar jakten igång. Tillbringar mina dagar på Hotings Hc, kanske jag redan sagt? Ledig i helgen å väntar på samtal, eller??? Kramis