lördag 14 februari 2009

Alla Hjärtans Dag




Ja,idag är det då dagen då alla hjärtan slår lite hårdare,eller hur????

Läste faktiskt en insändare om just denna dan i UNT i morse och att man som singel egentligen ska stanna innne,det var ett gäng singlar som beskrev att det nästan var stört omöjligtatt göra ngt,typ alla restauranger har menyer för TVÅ,alla par som hand i hand strövar tillsammans,allt och då menar dom ALLT som affärerna lockar med(det var faktiskt en tänkvärd artikel)....

Idag så har jag en sjuk Moa,hon var ju på pyamasparty och kom hem sent och var väldigt trött,men mammakänslan sa att det var någe mer(förkyld har hon varit ett tag)och helt rätt så var det FEBER oxå,så hon ligger däckad i soffan och vaknar bara till ibland...
Ellen är hos sin kompis Clara och leker,så Anders och jag hinner med en del,tyvärr så hinner jag ej ta ngn promenad i det UNDERBARA vädret,för Anders måste nu fixa veden och jag är innne med Moa,kan ju ej lämna henne själv,det är förhoppningsvis vackert väder imorgon oxå:O)

CAMBRIDGEKUREN går skitbra,jag överlevde dag 2 och när man gjort det så känns det som man överlever ALLT,idag är jag pigg som jag ej varit på länge och det är helt underbart,dryckerna smakar bättre varma har jag kommit på och jag är faktiskt INTE hungrig,tror det knappt själv en gång....
MINUS är det på vågen dessutom,så YES nu kör jag:O)

Ikväll är det melodifestivalen och vi ska bänka oss och hoppas att Moa orkar hålla sig vaken,hon vill så gärna se.....
Återkommer med kommentarer imorgon:O)
Ha en underbar dag och alla mina kramar till er på ALLA HJÄRTANS DAG!!!!




1 kommentar:

Hemma hos Bröderna Bus sa...

Kram på alla hjärtans dag.
Du är jätteduktig. Minus redan? Oj vad skoj. Bugar å bockar å tar av mig hatten.