lördag 7 februari 2009

MELODIFESTIVALEN

Japp,då är det då dags:MELODIFESTIVALEN styr våra Lördagar:O)
Jag älskar denna tävling och det är väl eftersom jag är en schlagernörd,fast jag är en stolt schlagernörd:O)
Ikväll så bänkas det upp lite gott och sedan så är det knäpptyst under låten och sedan så kan diskussionerna om vad som var bra/kläderna och allt annat fortgå i ngn minut tills nästa bidrag och så hålls det på....
Ha,ha man är väl totalt korkad,men låt så va....
Sätter in en av mina favoriter och det är naturligtvis Carola:O)


2 kommentarer:

Hemma hos Bröderna Bus sa...

Jag får väl önska er en trevlig kväll. Puss

Susannes Smultronställe sa...

Schlagernördar här också. Iallafall jag och Ingrid. Riktigt stora såna också - särskilt Ingrid. Hon är nästan besatt.
Ikväll ska vi bort.
Är lite orolig.
Att det inte blir så koncentrerad lyssning/tittning. Brukar vara folk som pratar och kommenterar (eller pratar om ANNAT!!!!). Ingrid mår lite sådär så hon ska stanna hemma - men jag undrar om det inte är för att hon ska få lyssna i lugn och ro.....

Ha en trevlig kväll.
Det ska vi ha!