söndag 22 februari 2009

Jag har varit lite nostalgisk

Igår efter Melodifestivalen så gick jag ut på Youtube och lyssnade på en massa gamla låtar från melodifestivalen på 80 talet och det var såååååååååååå roligt:O)
Sedan när jag ändå var i min nostalgitripp så hittade jag en massa andra låtar som jag bara älskade när jag var"ung" och bla den här låten som var OS låt 1988.
Idag på morgonen så väcktes vi 05.10 av två fnittrande tjejer som låg i sängen och en arg Ellen som fräste att hon ville sova och Anders och jag väste ikapp,SOV!!!!!
Halv sju var det bara att kapitulera och gå upp och klockan 08.00 var jag på gymmet och slet en stund och nu är jag pigg att ta hand om mina barn och deras kompisar under dagen:O)
Ha en bra dag och så njuter jag iallafall av denna gamla låt som jag sjöng för full hals 1988,15 år gammal.....

Hand i hand med Koreana...


1 kommentar:

Anonym sa...

Hahaha, jag är för ung för låten men när jag tittar på videon så uppskattar jag i alla fall de fina luftiga! frisyrerna och de underbart runda glasögonen!