onsdag 11 februari 2009

Vart tog dessa dagar vägen....

Inser att jag inte skrivit de senaste dagarna,men det är fullt upp och jag är sååååååååååå trött så jag somnar efter alla bestyr är gjorda....
Ikväll så har jag varit till min underbara zonterapeut och hon är inte den som bara jobbar i 45 minuter,utan jag vart utsläppt efter 2 TIMMAR,då tyckte hon att jag var klar:O)
Hon är så bra!!!!!
Måste säga att jag tycker att det är skönt att arbetsveckan är över(sån tur har ju jag,men det syns ju i lönekuvertet oxå),känner mig trött och vill vara hemma lite....
Imorgon så är det 4 års kontroll för Ellen på ackis och sedan så ska vi in till vår kompis Tobbe som är inlagd på onkologen igen och sen så bär det av hemåt...
Nu är jag så trött så allt jag skriver får jag skriva en gång till för tangenterna är bara suddiga,så god natt på er:O)
Puss och kram

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej min underbara vän. Kom just på att jag längtar efter dig. Vill också önska dig en bra dag. Kram