lördag 28 februari 2009

Vill bara önska en trevlig lördag:O)


Idag lördag så har det varit lugnt i Öster Edinge,jag har brottats med min förbenade huvudvärk och barnen har varit hos farmor och farfar,Anders i skogen för att få hem ved till nästa år(det går ju åt en hel del).
Sedan så har vi bara myst och umgåtts och lekt affär med barnen.

Ikväll så är det ju Melodifestivalen,får se hur det är denna vecka...Spännande:O)

Cambridge är tufft och på Torsdag så börjar nedräkningen för sista veckan på ren kur,jag har inte tuggat på ngt 17 dagar och då menar jag INTE tuggat på ngt!!!!!!
Fy fasiken,det är inte lätt,fast det ger bra resultat:O)


Ha det så gott och mys lugnt.....

1 kommentar:

Hemma hos Bröderna Bus sa...

Du har gjort det helt sjukt bra, men så ger det positiv effekt också. Såklart att du ska vara med, det var mest en kul grej.

Ja vännen, jag finns, flera gånger om dan tikll och med. Vi kan höras nåt på tel i helgen. Ha det bra. Kram kram