fredag 6 februari 2009

Snöig,blaskig fredag....


Idag så har det verkligen snöat hela dagen,det ä så fint så:O)

Moa är nu frisk och det är full fart på henne och på em så tog vi och for till familjen Kumpula i stavby,ungarna lekte,jag och Helena snackade skit och Kent servade med kaffe.

Dom har ju så gott kaffe direkt från kaffemaskin och Kent gör tom roliga små gubbar i skummet,vi blir riktigt bortskämda och det är NICE!!!!!

Jag fick en tid hos min underbara husläkare idag då det är ont,ont, och sju liter slem ihalsen så nu är det penicillin och cortison och se om det hjälper annars så är utredningen igång IGEN!!!!

Ikväll så blir det packning inför dag i Järvsö imorgon och sedan så är det ju Lets dance.


Ha en mysig fredagskväll med ngt gott att äta eller dricka eller varför inte både och:O)

1 kommentar:

Anonym sa...

Jag ska tvinga mig att gå på Jannez ikväll men det är några personer jag saknar som hör till Jannez danserna. En är du och en annan finns inte. Känns redan som om jag inte vil...*snyft* Kramis på dig min vän. Jag vill ha dig HÄR.