torsdag 19 februari 2009

Vad har jag gjort idag då????




Idag Torsdag så har jag och barnen haft fullt upp,på morgonen så mös vi en bra stund även om tjejerna vaknade tidigt...
Sen så bar det av till apoteket för att få mer penicillin,dåvi fått för lite förra gången,huvudräkning är inte alltid den starkaste sidan hos varken läkare eller apotekspersonal...
Sedan så var vi på bio med Helena,Tova och Elin och vi skulle sett Bolt,men då den är nästan 2 timmar lång så insåg jag att Ellen skulle ALDRIG sitta still så länge så vi enades om Mumintrollen och den var SKITTRÅKIG!!!!!!!
Ellen började efter fem minuter att hon ville åka hem och filmen var 1 timme och 10 minuter,dom längsta imitt liv!!!


Sedan hem och fick tillslut fjutt i den förbenade pannan,det var skitkallt härhemma och ikväll så har jag bakat bullar och haft Kicki på fika och det var så trevligt att träffa henne och snacka igen en del....Du är så välkommen åter:O)

Cambridgedagen har varit lite tuffare idag då vattenmängden på fm var tvungen att begränsas pga biobesök,jag är i ständigt behov av närhet till toalett annars så kissar jag på mig:O)
Detta ledde till att jag känt mig lite sugen och småhungrig,men jag tog INTE EN ENDA BULLE,så det så!!!!!!!!

Nu ska jag ta och joina Anders i soffan och få lite mys ensam med honom,det är inte så ofta,ljusen är tända på kakelugnen som finns i vardagsrummet och det är som upplagt att jag ska somna i soffan.....Herregud,jag har blivit gammal:O)


Kram på er allihopa!

2 kommentarer:

Hemma hos Bröderna Bus sa...

För det första...du är ju helt enorm när det gäller karaktär. Jag skulle absolut inte fixa att stå mitt uppe i baket och samtidigt köra Cambridge...chokladbollar, sockerkakssmet åsså bullar...Du är ju nästan omänsklig när det gäller styrka. Du kan ju blunda å tänka dig synen att jag står där och ska låta bli vilket skulle sluta med att munnen var proppad med chokladbollssmet. DU ÄR BÄST!
Vilken mysig dag...mumintrollen, det var ju ett superval *skratt*
Hoppas att den här dagen blir lika mysig. Kram på er

Anonym sa...

Det kan jag förstå att du gör, men håll med om en sak:
Dom var ju iaf billiga. Kram *ler*