torsdag 5 februari 2009

En utmaning igen....

Fick en utmaning av min kompis Camilla på hennes blogg,så här kommer frågorna och svaren.....

Vilken mat äter du ofta?
Eftersom småbarnen ifamiljen är med och bestämmer ibland så blir det ofta tacos,olika pastarätter...

När du är på kalas,är du den personen som sitter eller hjälper du till att duka av???
Jag hjälper oftast till,men ibland så åker djävulen imig och då tänker jag såhär:jag springer ju benen av mig hemma vid alla kalas(även mitt eget)så då sitter jag!!!!FNISS!!!!

Var sitter du helst när du bloggar??
ja,eftersom vi inte har ngn bärbar dator så sitter jag på kontoret och det är ganska skönt att få sitta helt själv i tystnad och bara skriva av sig:O)

Köper du ofta triss?
Ja,i tanken:O)

Vilken TV kanal tittar du mest på?
Det är TV 3,kanal 5.

Nu ska jag ta och lägga in tvätt i maskinen och bädda alla sängar och sedan så ska jag mysa med en sjuk Moa i soffan...
Ikväll så kommer min pappa på en blixtvisit,men det är alltid trevligt att ses och barnen vart överlyckliga:O)
Kram på er och ha en bra dag,här snöar det idag:O)

Inga kommentarer: