lördag 7 februari 2009

Utmanad av lillkusin....


Utmaningen lyder såhär:
Ta den sjätte mappen,sjätte kortet och lägg ut det i bloggen och skriv en liten förklaring bara och sedan så ska du skicka den vidare till sex personer och meddela dem isin blogg:O)

Mitt kort vart det här och det är Moa som är hemma hos Tord och Nina på juldagen-02,alltså bara 1 år och tre månader....
Herregud,vad tiden går fort:O)
Jag har ju ej sex bloggar(måste skärpa mig i detta)så jag skickar utmaningen vidare till:
Susannes smultronställe,Bröderna Bus och Mitt liv och jag!!!

2 kommentarer:

Hemma hos Bröderna Bus sa...

Utmaningen är tagen.
Gårdagen var faktiskt inte så kul. Det brukar det ju inte vara när det är dans på hemmaplan, eller hur.Ha en bra kväll. Kram

Elisabeth sa...

Jag hade gärna tagit utmaningen, men vi har ingen dator. Den har krashat totalt, men den 11 feb har vi fast internet och då kopplar jag in den stationära, och där ska det väl finnas ett kort eller två =)