måndag 2 februari 2009

Monday morning....

Det säger väl egentligen allt!!!!
GUD vad det var jobbigt att ta sig upp ur sängen imorse,jag hamnade ju naturligtvis framför en bra,romantisk film på TV igår och med alla himla reklam så slutade den 23.40 och jag ska upp 05.45.jag var död!!!!!
Mina barn är så duktiga på morgonen trots att dom är lika trötta så masar dom sig upp i gryningen och klär på sig och gör sig iording utan bråk och tjafs,dom skulle ha medalj:O)
Har varit till tandläkaren IGEN idag och filat och rensat rötter och nu när bedövningen helt släppt så känns det mer som hon varit och rensat halva hjärnan,för det är ömt precis överallt.
Idag på jobbet så kom en av mina gamla patienter som jag avslutat för en himla massa år sedan,men hon dyker upp då och då för att säga hej och berätta vad hon gör osv och det är så himla roligt när hon kommer, blir varm i hjärtat!!!!
Undrar just om lillskrutt börjar att odla fram en förkylning,hostade bra i natt och även nu ikväll,håll tummarna på att det inte utveclas till något....
Moa är bjuden på pyamasparty om några veckor och lillskrutt har nu stora planer på att då ska vi andra ha det hemma och då har hon bestämt att pappa Anders ska vara nakenfis och springa runt i kalsonger och dom ska kasta kuddar på varandra och sedan äta godis,för det är det som man gör på pyamasparty,sådetså!!!!
Herregud,var får hon allt ifrån....:O)

Nuska jag ta och kolla in dagens tidning ich ringa min lillasyster!

Kram

1 kommentar:

Hemma hos Bröderna Bus sa...

Ramlar in , tappar en utmaning och springer härifrån...Kram på dig