måndag 23 februari 2009

zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz


Jag är trött idag efter en lååååååååååååååång dag på jobbet och sedan så var vi till största delen vaken inatt då Ellen åkt på öroninflammation och det vet ju alla med småbarn hur jobbigt det kan vara......

Varit till läkaren i dag och fått antibiotika och nu är hon preppad med AB,näsdroppar och en dos med Alvedon till natten och håll tummarna på att vi alla får sova och framförallt Ellen!!!

Vilka underbara läkare det är på närakuten i Uppsala,djupt imponerad av detta ställe och det är ju smidigt med Drop In,man blir alltid så vänligt bemött och det går fort när man kommer med små barn och det är GULD värt!!!

Idag så kom våran egen"estländare" till oss men just nu så är han väl någonstans i Uppland och kollar in ngt han ska köpa och ta med sig hem,men han blir nog här tills Torsdag...Det är alltid trevligt när han kommer och i sommar så ska vi hela familjen åka över en vecka och bo hos dom och låta barnen uppleva deras favvo Tarmos land.

Vi var ju där för några somrar sedan och det är så fint och nu så ska vi till Tartu där Tarmo och familjen bor och även hinna åka till Pärnu,det är som rivieran,km långa sandstränder,äventyrsbad och annat skojigt och sedan så ska vi väl även hinna med Tallin....Ska bli kul!

Nu så ska jag bara vänta in att Moa kommer hem och ge henne lite kvällsfika och sedan så ska jag slänga mig i säng och jag lovar att jag somnar ovaggad.....


Kram på er!

Inga kommentarer: