fredag 20 februari 2009

Vilket kanonväder!!!


Har haft besök av Helena och våra barn har busat hela dagen och framförallt varit ute och lekt i det helt underbara vädret som varit idag,vi satt tom i lä och solade en stund.

Nu får man mersmak av det som komma skall:O)

Är numera en rödtott då Helena färgade mitt hår idag och det är otroligt vad en toning kan göra för humöret,helt plötsligt så försvann"råttkänslan".

Idag har det varit jobbigt med Cambridge igen och jag tror att det beror på att jag ändrat och tar lunchdrycken kall och det ger inte samma mättnadskänsla,så imorgon så får jag prova att värma den men samtidigt köra den i shaken...

Fy fan vilket liv egentligen,varför är man inte född som en sylfid som har en ämnesomsättning som en tok och att man skulle dö om man var tvungen att motionera,nejrå man är istället född som en människa som går förbi godishyllan på Kvantum så har jag gått upp 2 kg och smakar jag så är det 5 kg:O(

Ska nu hoppa upp på motionscykeln och köra mitt pass så jag ikväll lugnt och sansat kan sitta ner och kolla in finalen på"På Spåret"!

Det programmet är så bra och programledarna,Ingvar och Björn är ju störtsköna!!!

Läste tyvärr i tidningen att det är sista säsongen dom gör och det blir nog OTROLIGT svårt att ersätta de uvarna och Björn som är så speciell men så makalös rolig,ja ja ikväll är det iallafall final!

Ha en mysig fredahskväll gott folk och till Susanne Jernstedt får jag bara säga"Ha ett underbart sportlov i fjällen".


Kramelikram

2 kommentarer:

Anonym sa...

Dag 1...bra än så länge...Kramis på dig.

Susannes Smultronställe sa...

Tack snälla du.
Det hade vi.

Kram