onsdag 4 februari 2009

Rubrik....


Sitter här och tänkte jag skulle slänga iväg ett inlägg......

Har precis sett en film som var precis på den nivån jag orkade med idag,nämligen Prinsen och jag 2.

Har ju sett första filmen och det är en romantisk komedi där man absolut inte behöver tänka någonting utan bara följa med och se kärleken övervinna allt och det behövdes idag....

Är faktiskt skittrött och ska snart hopp i säng,dagen har innehållit jobb och där ligger man ju inte på topp direkt....sedan storhandling efter det och sen hem för att inse att mina älskade troll sov redan så jag pussade på dom lite i sömnen...

Ont,ont,ont och jag vet inte riktigt hur länge till jag orkar med detta utan att allvarligt bryta ihop,men just nu när jag sitter och skriver detta så ringer MARIBEL!!!

För er som inte vet vem Maribel är så är det min underbara zonterapeut och eftersom Moa är sjuk så måste jag omboka tiden hos henne som jag hade imorgon ,men nu så ska jag dit nästa onsdag och under det 10 minuter långa samtalet så hann hon känna in mig hur jag mår och sa dessutom fler kloka saker än vad hela läkarkåren sagt på ett år,hon är FENOMENAL den kvinnan!!!!!!!!!


Nu så ska jag ta och hoppa i säng och vakna som en nyponros imorgon,eller?????

Inga kommentarer: