söndag 15 februari 2009

Sjukstuga,IGEN!!!!

Japp,en vända till närakuten i stan vart det idag med Moa och det konstaterades snabbt att det var en solklar halsfluss och även koppor,så det var streptokocker så hem for vi med Kåvepeninn*3 i 10 dagar och Mollipect och sedan en order om att åka in med lillasyster imorgon då hon skräller på precis samma sätt,så det är nog så att hon oxå har halsfluss:O(
YIHAA!!!!!
Nu är det då sportlov här i Uppland och nu så blir ju barnen hemma hela veckan och Anders tar VAB de första dagarna,för sedan är ändå jag ledig....
Annars så springer jag mest och är pinknödig,så jag kan inte vara långt ifrån en toalett(lite jobbigt faktiskt)men det är såååååååååå skönt och nu idag så känns det ännu bättre,igår kväll hade jag kunnat käka upp tapeterna,jag var så jäkla hungrig men nu har jag nog kommit över gränsen.....
Tycker själv att jag är duktig!!!!
Nu så måste jag springa igen... och ni vet ju alla vart:O)

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jaha du lilla Moa!! Inte kul att du är sjuk!!

Och så kommer lilla Ellen att råka ut för samma sak då!! Jaa vad säger man...suck!!

Krya på er så vi kan ses!!!

Kramar

//Bellamamma

Anonym sa...

Såklart att du är jätteduktig!

Trist att barnen ska bli sjuka nu när lovet börjar...Kram