söndag 8 februari 2009

Kalas,kalas och mer kalas







Japp idag så har det varit 4 års kalas i Edinge för dom som inte grattat redan:O)
Tord,Nina,Maria,Joel,Elin samt Gunnel har varit här med paket till lilla damen och ätit lite gott och en eftermiddag i trevligt sällskap är aldrig fel:O)


Tack allihopa!!!


Ikväll så ska jag och Moa till kyrkan i Tuna då Moas kör ska sjunga på gudstjänsten och sedan så ska hon få en barnbibel som alla 6 åringar egentligen får,men vi råkade missa det då(Så hon får sin nu)....

Nu ska jag laga lite middag,så vi höres och synes....

3 kommentarer:

Anonym sa...

Synd att det är så långt för jag kom just på att jag är sugen på tårta. Vilken bra dag ni har. Må så gott vännen min

Anonym sa...

OJ VAD TÅRTAN BLEV FIN!!!

Kram

//Bellamamma

Hemma hos Bröderna Bus sa...

Utamaningsdax igen *skratt*