tisdag 17 februari 2009

Jag är pigg och trött samtidigt:O)


Jag har nu jobbat i två dagar och ska nu har sportlov /passa sjuka barnlov:O)

Inatt så har vi haft en orolig natt med en Ellen som stundtals gråtit och det har inte varit bra och nu är hon varm,så vi får se vad denna natt ska ge oss....

Moa är mkt piggare och det är skönt och Ellen visade inga Streptokocker men om hon fick feber så skulle vi in igen...så vi får se...

Håll tummen för oss!!!!

Imorgon så ska barnen och jag ha en bakdag med bullar,sockerkakor och chokladbollar,det brukar vara mysigt att baka ihop och dom tycker det är så roligt och jag vart så inspirerad av min jobbarkompis Susanne som på sin lediga dag hade bakat både bullar och pizzabullar,lät ju MUMS!!!!


Rapport från Cambridge världen så går det otroligt bra och jag är pigg som jag inte vart på länge och vikten går ner och det känns redan efter inte ens en vecka i byxlinningen,så livet känns ok:O)

FNISS,jag är skitnöjd!!!!!


Ikväll så har Anders varit till Millan och klippt sig och jag kan lova att det var på tiden,men jag har strejkat och väntat på att han ska ringa själv,så man kan lugnt säga att han var långhårig,men nu är han så snygg så.........

Ikväll så är det TV kväll och jag ska ladda med en kopp the och mysa under min underbart goa filt som jag aldrig får ha när ungaran är uppe,det är slagsexa om den...men nu är den min:O)

Det börjar en ny serie ikväll"The Mentalist"och den verkar bra och så nu klockan 20.00 så är det ju start på en av mina älskingserier NCIS,så kvällen är räddad!!!!!


Kram på er.

1 kommentar:

Anonym sa...

Duktiga jätteduktiga du.
Hoppas att ni får ett bra lov. Kram