söndag 22 mars 2009

50 års kalas







Igår kväll så var vi på Ninas 50 års kalas i Bergsbrunna och det var jättetrevligt.

God mat,trevligt sällskap,uppträdande av linedance klubben som Karina är med i och tom undertecknad var upp på golvet och provade på Linedance,det var skoj:O)



Vi fick träffa Annelies och Peters lilla underverk Nathalie och jösses vad söt och LITEN hon var,man glömmer ju så snabbt att dom är så små när dom föds(Ellen var aldrig så där liten,hon var en STOR tjej när hon föddes).
Igår så fick jag lite mer soppor,då Maria och jag sambeställt och nu så är det härligt att ha lite fler smaker att variera med,idag hade dessutom vågen ett glädjebesked,den har börjat att röra sig neråt igen;O)YES!!!!!!!!
Idag så ska jag fixa och dona lite härhemma och ska göra en insat ute i rabatten och dra bort allt gammalt som bara legat under vintern ,det börjar att klia lite i fingrana att få göra fint och jag hoppas att jag får långsemester i år så att jag hinner göra allt det jag vill härhemma......

Kramelikram

3 kommentarer:

Anonym sa...

Åhh vad fina ni är :-)

Men jisses vad jag tycker att Moa är lik sin moster :-)

/mikaela

Ps..i morron ska jag prova köra igång med CK igen...får se hur det går!!

Anonym sa...

Jättefina kort på er!

Kram Kristin

Anonym sa...

Hej snyggingar! Vilka fina kort. Hej då snyggingar