tisdag 10 mars 2009

Idag har det varit en Tok dag på BUP!!!!


Skämtåsido så har det varit en TUFF dag med massor att göra och en del beror på att vi alla ska ha planeringsdagar nu i två dagar och det ska bli så jäkla skönt!!!!!!!!

Vi brukar vara otroligt kreativa på våra dagar och det är så viktigt att vi får sitta ner och utvärdera vad vi gör,vad är bra,vad är inte så bra,utveckla våran behandlingsmodell och vi är ett starkt gäng med tjejer/kvinnor och Ingemar förståss och vi kommer alltid på något nytt.....

Sedan så är det bara roligt att få byta miljö,vi ska vara på hotell Linne i Uppsala,,,ja ja det ska bli skönt iallafall....

För er som följer min cambridge kamp så är det nu kombinerat en del och idag så åt jag ett ägg,lite grönsallad och några tomatskivor med krydda på och herrejösses vad gott det smakade..

Kan stolt berätta att efter 26 dagar med påsar så har jag gått ner 15,7 kg och det känns så jäkla bra.....

Moa och jag har gjort matteläxan och nu så är det barnprogram,Ellen är på sin gympa som hon älskar så mkt...

Kram på er allihopa och nu hoppas vi att det slutar att snöa,för nu vill jag ha VÅR!!!!!!

4 kommentarer:

Anonym sa...

Wow...det är ju fantastiskt.

Nu har jag nått vad man kan kalla mättnad i fantasi. Vi ska skicka in uppsatsen för granskning imorgon och jag har slut i huvudet nu. Kan inte ens tänka...Måste ge järnet till imorgon. Kramis

Anonym sa...

Men OJ vad du vart DUKTIG!!!

Kommer jag att hitta dig bland all snö nu eller???!!!! :-)

Kram o du är SKITDUKTIG!!!!

Jag håller på dig!!!

//Bellamamma

Susannes Smultronställe sa...

Oj, vad mycket du gått ner i vikt. Vad skönt - att det ger utdelning.

Hoppas allt är bra.
Kram

Anonym sa...

Åhhh vad duktig du varit!!

Har det redna gått 26 dagar??
Fy vad tiden går fort!!

Men visst känner men sig lite som en bov när man började äta igen, det tyckte jag i allafall :-)

Jag funderar på att börja igen men det är det där med vattendrickandet som känns så svårt och jag jobbar ju som trafiklärare så jag sitter ju i bilen mest hela tiden och då är det en pina att dricka så mycket vatten!!

Hoppas det går bra nu i fortsättningen för dig!!!

/mikaela