lördag 28 mars 2009

Ni släcker väl lampan ikväll????

Om en dryg halvtimme så blir det svart här i "röda huset"i Öster Edinge,vi ska iallafall slå vårat slag för miljön....
Idag så har vi varit i Hofors och kollat på två bostäder till pappa och det första var så fint,så fint så jag var inte ens så engagerad när jag pliktskyldigast gick runt i det andra huset.....
Där kommer min älskade pappa att få det fint och framförallt så kommer det att komma besök från Edinge ofta....
Barnen är så glada att få morfar närmare och så var dom lite stolta att DOM skulle få kolla på moffas hus först och bestämma(det är ju klart att det är just DOM som bestämmer,eller hur:O)
imorgon så ska Moa på simskola och på dagen så ska vi väl inte göra ngt speciellt,det blir det som faller in,skönt att inte ha ngt planerat...
Jag ska iallafall TRÄNA,för det är några dagar sen och jag längtar efter att få svettas riktigt ordentligt(fräscht eller hur:O)
Kram på er och glöm inte att släcka...jag ska nog kolla grannarna runtikring....


2 kommentarer:

Susannes Smultronställe sa...

Här släckte vi ner totalt. Allt.
Barnen fick slita sig från datorer, tv, ps3 och filmer. Och det gick UTAN tjat eller tjafs. Alla bara stängde ner.
Och började leka kurragömma i mörkret. Med ficklampor. Jättekul!

Anonym sa...

Hej!!

Vi hade också släckt ner, till och med min kära dator!!

Men grannarna runt om hade inte släkt.

//Bellamamma