söndag 1 mars 2009

Mina mördarmaskiner:O)


Skämtåsido,så kan man efter ett pass med dessa två känna sig rejält mörbultad.....

Kört ett pass nu ikväll,ska inte låta ngn jäkla tand förstöra mer för mig utan slet en stund på cyklen och tog sedan och terrade magmusklerna med den riktiga MÖRDARMASKINEN,men jäklar vad det biter.........

Ha nu suttit och kollat in de få bloggar som jag följer,har inte riktigt kommit in i detta att hitta bloggar som jag ska följa,började ju med detta för att min närmaste familj skulle ha lite koll på mig men har ju insett att min närmaste familj har utökats....FNISS!!!!!

Nu ska jag ta och slå mig ner i soffan och kolla in BONES och ta med min ständiga följeslagare,nämligen VATTENFLASKAN!!!!!
Imorgon så får vi börja en ny vecka,eller som min man tungt sa alldeles nyss:

DET ÄR LÅNGT TILL FREDAG!!!!!!!

Inga kommentarer: