onsdag 11 mars 2009

Idag har det varit en bra dag på jobbet:O)


Idag så har alla personal på Ätis haft planeringsdag och himmel vad vi har kommit på mycket som vi nu ska "hem"och sjösätta.

Vi är effektiva när vi väl får sätta oss ner och det bästa av allt är att vi ska fortsätta imorgon hela dagen:O)

Ikväll så ringde läkaren och berättade att proverna var bra och jag fick även berätta att jag NU har ont i halsen efter att ha ätit Kåvepenin i 6 dagar och då berättade hon att det finns vissa bakterier i svalget som dödar Kåvepeninet i slutet av en behandling så snabbt skulle jag byta penicillin och påbörja en ny kur i 10 dagar.Herregud när ska denna cirkusen ta slut och att jag bara kan få orka vara vaken längre än till klockan 21.00 på kvällarna för det är då jag lägger mig nu för att orka med dagen efter:O(

Ja,ja man ska inte sucka men det är lite segt.....

Sedan så har jag problem med min besöksräknare,den fungerar inte som den ska har jag märkt sedan en tid tillbaka,men jag är ju så oteknisk så jag vet inte vad jag ska göra åt det...

Så är det ngn som vet,så skriv gärna ner det så kan jag försöka...Tack på förhand!!!!


Kram Kram

2 kommentarer:

Hemma hos Bröderna Bus sa...

Ha, jag skrev kommentaren i förr-förra inlägget. Trött? jag? Inte, klockan är ju bara 23,34. Kram
Kram kram

Anonym sa...

Hej! Tack för dinna värmande kommentarer, man märker att du vet vad du skriver om TACK... Hoppas att du kryar på dig snart, inge kul att vara sjuk...

Ha en fin dag..

kramen