måndag 9 mars 2009

Tänk vad glad man kan bli av ett.....


ÄGG!!!!!!

Jag har idag ätit ett ÄGG till lunch och det är det första som jag tuggat på 26 dagar!!!!!

Jag skrattade åt mig själv då jag nästan högaktningsfullt skalade mitt ägg(tog även lite kaviar),satt mig på expedition och snackade med Suss i telefon och åt mitt ägg!!!!!

Jag lovar att det var bland det godaste jag ätit i hela mitt liv......

Imorgon så ska jag äta ett ägg igen och även festa loss på lite grönsaker,det hör till saken att jag nu äter ca 100 gram protein och sedan utökar med grönsaker för att uppnå en tallriksmodell,men efter att inte ätit något annat än påsarna på 26 dagar så måste man ju slussa in maten,annars så dör magen.....

Haft en TUUUUUUUUUFF dag på jobbet och känner mig som jag är överkörd av ett tåg,så jag kommer nog inte att bli så långlivad i kväll.......


Kramar till er alla och en extra till kompis Jansson,kämpa tjejen:O)

4 kommentarer:

Anonym sa...

Vilken känsla...Du har varit jätteduktig vännen. Hur många???
Kan säga att jag är 1 plus igen, fattar inte :O(

Inge roligt när det är tufft på jobbet...fy tusan.
Önskar att du var här så jag fick skratta lite tillsammans med dig. Kram å puss

Anonym sa...

Hej Tjejen!
Du är jätte duktig som orkar hålla ut med din lilla, lilla kost.
Idag har din dag på jobbet varit tuff MEN du reder ut det och visar "var skåpet ska stå". Skitbra, håll i!! Kan supporta genom luren när jag inte är där, det vet du!!
KRAM på Dig!
Hälsn. S.

Anonym sa...

Shit pomfritt vad du är duktig. Jag vill å vill men som vanligt går det på tok. Tycker bara att det är lite skumt att det inte hänt mer. Miss U

Hemma hos Bröderna Bus sa...

Hej vännen!
Vad bra det verkade ha varit på planeringsdagen.

Jag hade problem med min oxå, det visade sig att den bara mäter varje url.adress 1 gång per dygn så det var egentligen inget fel om jag förstått rätt.

Fy katten vad jag är trött på c-uppsatsen. Jag har varit i Siljeåsen sen 8 i morse till nu när jag nyss kom hem, 23.10.
Tips, skriv aldrig nån c-muppsats. Gonatt å kram