torsdag 12 mars 2009

Torsdag....snart helg:O)


Haft planeringsdag idag oxå och den var bra men kort då våran föreläsare var sjuk...

Vi jobbade effektivt ändå på fm och sedan efter lunch så gick vi hem och det var sååååååååå skönt.

Nu börjar alla listor från barnomsorgen och skolan rulla in och redan den 31 Mars så tror dom att man ska veta när man är ledig i sommar,jag blir trött!!!!

Det är listor för påskledigheter,det är listor för sommarsemester och det skiljer bara 5 dagar emellan inlämnandet,få ihop det ni!!!!!!!!

Nästa Torsdag så ska jag och Helena ta oss iväg och se filmen"Män som hatar kvinnor",det ska bli så trevligt så.....

Idag vart det tortellinigratäng härhemma och dom åt och åt och åt,så betyget vart klart godkänt:O) Detta recept hittade jag på vendelas blogg.....

Roligt att blogga runt och hitta mysiga bloggar att kolla in på och dessutom så hittar jag så otroligt många recept,både mat och bak och det är alltid trevligt för åtminstone jag hamnar lätt i att det blir samma meny som bara rullar.......

Nu så ska jag ta och lägga mig en stund med barnen i soffan och slappa framför bolibompa,så ha det så gott.....


STORA KRAMEN

Inga kommentarer: