fredag 13 mars 2009

Just nu är jag bara så himla GLAD:O)


Har idag fått reda på att pappa fick jobbet,som vi alla hållt våra tummar med ej riktigt vågat hoppats,men YES!!!!!!

Han kommer att bo 14 mil ifrån oss och till skillnad mot de 57 milen det är idag så känns det som vi kommer att bo nästgårds....

Jag är så lycklig för hans skull,men för syrran och mig med våra familjer så innebär det att vi får våran älskade pappa,morfar och svärfar närmare:O)


SÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ LYCKLIG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Hej!
Va härligt att få din pappa så "nära"
och va kul för flickorna.kram P.

Anonym sa...

Sådant blir man blir glad av =) Min mamma bor i Skåne och pappa i Gävle och jag i Sundsvall.. Önskade att jag hade båda närmare mig.. Känns lite ensamt hur gammal man än blir...

Kram

Anonym sa...

Men så kul för barnen att få morfar så "nära" och för DIG!!!

Kram

//Bellamamma