fredag 13 mars 2009

Melodifestivalen imorgon....

Imorgon Lördag så smäller det,det är ju Melodifestivalen:O)
Vi kommer att vara bänkade,lillskrutt sover nog men vi andra ska kolla och heja på våra favoriter EMD!!!!
Moa och Ellen är helt vilda över denna låt och dom tycker ju att Erik som är Moas favorit sen körslaget är såååååååååååååååååå snygg,FNISS!!!!
Jag tycker däremot att Danny är sötast,men han är ju oxå så snuskigt lik min lillkusin Ludde så det kan ju ha med det att göra:O)
Snart så kommer Helena,Tova och Elin så då blir det full rulle hela em och vi kommer nog att hinna med att dricka litervis med The och ungarna får väl äta allt det goda,oh vad livet är skojigt:O(
Har städat hela huset på fm,så nu är det så fint rent städmässigt iallafall,sedan att hela mitt hus ser ut som en ända stor lekfabrik är väl inget jag kan ändra på direkt,det blir annorlunda sen när dom blir större:O)
Ikväll så blir det tacos härhemma och det ska bli gott,för idag gott folk så ska jag äta middag som mitt mål mat ........
Kvällen framför TV är till Så ska det låta,det är ju ett kanonprogram..gissar på låtar och sjunger sedan för full hals och Anders bara garvar,så ser freadgskvällen ut hos oss.....
KRAMELIKRAM


Inga kommentarer: