måndag 16 mars 2009

Måndag;melodifestivalen m.m


Jag har överlevt Måndagen,men knappt mer heller....är jättetrött och kommer att somna utan vaggvisa i kväll:O)

Jobbet har rullat på idag och nu så är det kväller och det är så skönt så,har precis lagt lillskruttan och Moa är på 4 H och pysslar.

Melodifestivalen i Lördags var ju väldigt speciell,ingen riktig hit enligt mig....

Jag var på väg att byta nationalitet ett tag då Ugglas var på väg att ta hem alltihopa och lika höll jag på att dö då EMD inte fick en enda poäng,men ja ja nu får vi se om OPERA slår i melodifestivalen,man lär så länge man lever....

Har pratat med min kompis Jenny som ska ha sin bebis med planerat kejsarsnitt om två veckor och jag sitter och funderar på detta just nu,tänk Jenny ska bli mamma....

Vi har ju känt varandra sedan vi var 13 år och hamnade bredvid varandra på tyskalektionen och sedan har vi delat både sorg och skratt tillsammans,ska bli så roligt att få välkomna"lillan/lillen"till världen:O)

Nu så orkar jag inte mera,alla tangenter bara flyter ihop och jag vet inte riktigt hur många gånger jag skrivit om vissa meningar,så ha de!!!!!!

Inga kommentarer: