torsdag 19 mars 2009

En bra dag......

Idag Torsdag så har jag haft en bra dag:O)
Varit till Jenny och inspekterat hennes bebismage och jag kan lova att det är verkligen en bebismage,så fin så.....
Nu väntar vi med spänning på att lillen/lillan ska komma ut och planerat datum är ju den 30/3 så väntan blir ju inte alltför lång.
Sedan så har jag ju varit i stan och handlat lite,men som vanligt så hittade jag mest till barnen och kom hem med en sjal,ett halsband och tre par örhängen till mig själv.....
Ikväll så har Tunastrålarna bjudit familjer och vänner på en härlig show,barnen är helt underbara med sina nummer ,sång och flöjtspel och jag var en stolt mamma ikväll(oxå).
Moa och hennes kompis Karin sjöng och dansade till Nanne Grönwalls "håll om mig" och dom gjorde det för full hals och dom var sååååååååååååå fina och sååååååååååååååå duktiga att jag nästan sprack av stolthet:O)
Imorgon så är det lovdag för alla skolbarn och vi ska åka till familjen Kumpula och barnen ska leka och jag ska umgås med Helena så det blir en skön dag i trevligt sällskap.....
Sätter in ett smakprov från kvällens framträdande.....(det vart fel framträdande,men jag lägger ut Moa och Karin imorgon,det tar sån tid detta med min sega dadtor:O)
Kramelikram

1 kommentar:

Anonym sa...

Vad mysigt.
Vi har varit på småstjärnorna ikväll och det var jättekul att titta på dom små. Synd bara att det var ett gäng småskitar med stor trut som skulle förstöra halva nöjet. Tänk om en del föräldrar kunde ta och ta hand om sin ungar istället för att låta dom bete sig hur som helst. Jag är riktigt irriterad...grrr. Tack gode gud att jag är sträng!!!