lördag 7 mars 2009

My Number One....

Att sjunga Sing Star är ngt som mina barn har fått "ärva"av sin mor,jag tycker det är så otroligt roligt och barnen är likadana:O)

Dom sjunger för full hals och det viktigaste är vad man får för slutpoäng,Ellen har värsta tävlingsinstinkten och sjunger så hon nästan storknar och blir tvärsur om hon inte får Hit artist eller sing star:O)

Har idag filmat henne vid en av hennes Sing star sessioner...Håll till godo,här kommer min egen NUMBER ONE!!!!!

Visst är hon härlig:O)

4 kommentarer:

Anonym sa...

Mosters sötstrut!!! :)

Hemma hos Bröderna Bus sa...

Vad fint, det blir nog en kändis av den här bruden.
Hoppas att du mår bra, det gör jag.
Skriver för livet nu, sista ´dygnen har vi suttit i 15 timmar i snitt...men snart så...
Må så gott min vän. Kram

Anonym sa...

Jag bara måste se den igen...å igen...å igen...å

Anonym sa...

Gos unge :):) ja va ska man säga...Kram till er !!