fredag 6 mars 2009

Våran favoritdag


Ja,idag så är det då Fredag och som ni vet så är det ju familjen Blom-Bornestigs favoritdag:O)

Gjort en arbetsvecka och har hela,sköna helgen framför sig.

Denna helgen så är det skidåkning som står på schemat,Anders och Moa åker till Järvsö imorgon och Ellen och jag ska väl roa oss här hemma,hon är lite för liten för att orka en hel dag med bussresa och skidåkning...men nästa år kanske vi har stuga där:O)

Har ju fått halsfluss och går på penicillin*3 i 10 dagar och kör cambridge samtidigt,så vi får välan se hur pigg min mage är om några dagar,kanske får börja med kombinerad kur lite tidigare....får välan se...

Nu så har vi precis varit och lämnat Moa vid bussen och är nu hemma och softar lite innan jag ska dra igång en av mina allra bästa vänner,nämligen DAMMSUGAREN!!!

Varit runt på några av de bloggar jag följer och på Sannas blogg så hittade jag lite recept ,det är alltod trevligt med nya recept,så det blir nog en kassler frestelse här i Edinge på Söndag....

Imorse när barnen åt frukost så vart jag så himla sugen på ost så jag hade kunnat döda för en ost skiva,ibland så kommer det bara över en,men jag har ju inte tuggat på ngt heller på över tre veckor så det är väl inte så konstigt att man blir sugen nång gång,eller????
Kände mig lite som musen på bilden,FNISS!!!!


Ha en bra dag!!!!

Inga kommentarer: