tisdag 31 mars 2009

Härligt med ljuset:O)


Varit på en skola och jobbat med en patient idag och det är alltid trevligt om än jobbigt att få komma iväg på lite äventyr:O)

Talat med Jenny idag oc hon mådde bra och "storpojken"mår oxå bra,ska bara få till ätandet ordenligt bara.....

Man blir ju nostalgisk och minns allt det dära underbara,speciella med att få barn,dom gnyr ju tom på ett speciellt sätt......

Nu är Ellen på gymnastik,Moa är i badet och jag håller på att tvätta alla GEGGIGA kläder som blir och gör iordning inför morgondagen,sen blir det ett träningspass och sen TV!!!!!

Visst är det härligt att kvällarna nu är ljusare och vi kan längta efter sommar och sol:O)


Kram Kram

2 kommentarer:

Bus sa...

Vilken sötnos.
Hoppas att allt är bra med er.
Jag tror att våren har slagit till både ute och inuti mig ;O) :O(
Kommer ni snart?
Ha en bra dag min vän, jag är glad i dig det vet du!
Kram kram

Bus sa...

Tack älskade du...jag tror att du har rätt.
Jag har tänkt på allt det där idag jag med, hur go du var när du kom till mig i ösund när jag skulle få A och hela resan i u-sala när du var med. Kompisar som dig växer inte på träd och jag är glad att få vara en kvist på just ditt träd. Kram