lördag 21 mars 2009

Herregud vad klockan går fort idag.....


Idag så hinner jag inte med allt och dessutom så skiner solen,det är kanonvarmt ute och vad gör jag,ja inte är jag ute iallafall:O(

Å ikväll så ska vi iväg på 50 års kalas och det ska bli så roligt,men det är ju inte så att allt härhemma fixar sig självt direkt...

Idag så har jag städat nedervåningen och tvättat,varit på Thuns och köpt finskor till Ellen som vi sedan fick åka och byta då hon hade ett frispel härhemma ,har fått hem 30 kg köttfärs som jag nu är klar med och har slängt i frysen,nu ska bara alla finkläder strykas och sedan så ska jag hinna duscha,försöka att göra mig fin,barnen ska fixas till och sedan så bär det iväg och jag kommer antagligen att somna till varmrätten:O)

Nu ska jag faktiskt sätta mig en stund i solen med en kopp kaffe och njuta av våren för till veckan så spår dom att kylan kommer igen......

Kram på er och ha en trevlig lördag

1 kommentar:

Anonym sa...

Mycket snygga saker du hade fixat till!!! Tycker mig känna igen dessa!! Hihi!!!

Ha så kul ikväll!!!

Kram

//Bellamamma