måndag 30 mars 2009

Den bästa Måndagen på länge:O)


Idag Måndagen den 30/3 så vart min kompis Jenny,MAMMA!!!!

Ja, Torkel vart ju pappa oxå förstås:O)

Med planerat kejsarsnitt så kom deras "prins",en stor gosse som enligt sms från den stolta fadern vägde 4570 gram,får väl höra mera sen....


Sedan så vart jag uppringd ikväll av Tuna 4H,Moa våran dotter sålde lotter och som alla föräldrar gör så köpte även jag,men vet ni vad????

JAG VANN 1:A PRIS!!!!!!!

En MP3 Stereo!!!!
Jag vinner aldrig,så jag vart överlycklig och dessutom så skulle jag precis köpa en stereo till mitt massagerum,så glädjen vart stor!!!!!

Nu så ska jag nöjd och glad över denna dagen snart sova,då jag inatt drömt om Jenny och vaknat från och till ,jag fattar inte varför JAG var nervös,det var ju HON som skulle få barn....
Jag tänker bara på vilket nervvrak jag kommer att vara den dagen då jag kanske får bli moster,kommer inte att vara kontaktbar på 9 månader(FNISS).....


Kramelikram

1 kommentar:

Bus sa...

Grattis till vinsten.
Hälsa Jenny ett grattis oxå.
Ha det bra. Kram