söndag 29 mars 2009

Dagen som bara gick......


Söndag ,första dagen med sommartid:O)
Barnen vaknade som vanligt tidigt och vem gick upp????

Jo,jag!!!!!

Idag så har barnen varit hos farmor och farfar och ätit pannkakor,pysslat och fått i sig en del annat oxå skulle jag kunna tänka mig:O)

Jag är så trött så jag vet inte vart jag ska ta vägen,detta är inte normalt,men efter att ha hittat ngn slags reserv så har jag fuskstädat,tvättat,tränat,lagat mat och nu återstår bara att lägga fram kläder till barnen tills imorgon,sen så är det dusch och godnatt.....

Imorgon Måndagen den 30/3 så ska min kompis Jenny och hennes kille Torkel bli föräldrar,det är ett planerat kejsarsnitt och jag kommer att tänka på dom hela dagen och imorgon så är det deras första dag som mamma och pappa,jag är så känslig så jag gråter bara jag tänker på det....

SKÄRPNING ANETTE!!!!!!

Nu så ska jag gå på bröllop på TV3,så det är väl bara att ta fram näsduken och fortsätta att gråta ett tag till......

Inga kommentarer: