onsdag 18 mars 2009

Allas våran"NINA "fyller 50 år idag.....


Idag så fyller våran"NINA"50 år och det vill vi med bla en hälsning via bloggen fira:O)

Kalas blir det på Lördag,men just i skrivande stund så är min man Anders på väg dit med presenter och blommor och hoppas ingen sång,FNISS!!!!!

Nina heter egentligen Karina och för er som inte vet vem hon är så är hon förlovad med Anders kusin Tord och våra barn har alltid kallat henne Nina och så vart det........

Vi tycker så mkt om både Tord och Nina och dom är helt underbara människor och är verkligen några som får bla mig att må bra även om Tord älskar att retas,men jag retas tillbaka:O)

Nu sover mina barn för imorgon så blir det en sen kväll,Moas kör ska ju nämligen ha SHOW och en stjärna måste ju se till att dom är utsövda så att framträdandet blir bra,alla nerver är på plats osv....
Skämtåsido så ska vi vara där och jag ska filma ,jag älskar att gå på dessa framträdandena med barnen,det ger såååååååååååååååå mkt positiv energi och en injektion positiv energi har man ju dessutom fått av det vackra vårvädret som varit idag,helt underbart!!!!!!!

Ganska skönt att vara lite själv ikväll,man behöver det ibland även om jag tycker att det är mysigt när Anders kommer hem,ska komma ihåg att säga det ikväll(är lite dålig på det.....)

Kramelikram på er allihopa ,GRATTIS IGEN och vi ses på Lördag

3 kommentarer:

Anonym sa...

Hej vännen!
Vad spännande det blir imorg, önskar att jag kunde vara med. Hoppas att du känner dig bättre idag, själv tänker jag inte ens kommentera livet...Men som mången gång förr, man får ju skylla sig själv. Skratta eller gråta, det är ju frågan.
Kram å gonatt från mig

Anonym sa...

Nu är jag in å "busar" igen. Vill bara önska dig en bra dag. Kramelikram min vän.

Anonym sa...

Busar en gång till. Jag ska ta storebror å gå på småstrjärnorna ikväll, det du. Nu börjas det...:O)
När kommer du hemöver? Förmodligen då jag sticker, eller hur? Jag har påbörjat praktiken då det är påsk så vi får väl se hur det blir. Kramen