onsdag 25 mars 2009

Tillbaka till bloggvärlden.....

Då jag jobbar tre dagar i veckan pga av hinna massera och sedan vara med barnen så jobbar jag långa dagar då jag jobbar och det innebär att jag inte gör så himla mkt när jag kommer hem,mer än att mysa med barnen och sedan somna framför TV:n,men nu så har jag gjort HELG!!!!!
Vet ni hur underbart det är att "göra helg"redan på onsdagen och sedan kan jag ju inte låta bli att retas med mina stackars jobbarkompisar som har flera dagar kvar till helgen,men samtidigt så är mitt lönekuvert tunnare än deras:O)
Idag har det varit en mötesdag på jobbet och huvudet känns som en tom,ekande boll,inte mkt vettigt som kommer ur den just nu:O)
Imorgon så ska jag på utvecklingssamtal med Moa och det är alltid så roligt att vara med i klassen och Moas fröken är så underbar och go,så det blir en trevlig förmiddag och sedan så får Moa följa med hem och vi kan få lite"Moa och mamma tid"hon frågade efter det häromdagen och det är mysigt att bara få vara ensam ibland......
Nu så ska jag ta och skriva ut en lapp som jag ska lämna på skolan imorgon ang klassfest,vi klassföräldrar ska ordna detta,ska bli roligt.....

Kram på er allihopa

1 kommentar:

Hemma hos Bröderna Bus sa...

TACK GOA DU <3
Jag önskar också att du var här. Den här dan kan sluta hur som helst, jag tror du förstår mellan raderna *hi,hi*
Jag blev grattad på sängen tidigt i morse med tulpaner, paket och sång. I paketen fanns massor av påsar med frön, dom är påhittiga Busarna, och ett kanonfint skoterställ. Jag är överlycklig.

Minus 5 på vågen, gör mig ännu
lyckligare och minus ett ton sten från insidan gör mig lyckligast. Fast det är inte så kul egentligen.
Grynets motto TA INGET SKIT, nu ska jag lära mig det under mitt 36e levnadesår. Bättre sent än aldrig. Love you!