lördag 4 oktober 2008

Citatet som påverkade humöret........


Jag vaknade imorse av mina smågryn som inte insett att det var LÖRDAG och det innebär SOVA!!!!!

Lät Anders sova kvar och gick ner och satt på dvd filmen Peter pan och gav Ellen välling och sedan så skar jag några smörgåsar i bitar och la mig sedan och sov i en timme till och det var sååååååååååå skönt!!!

När jag kollade av mail och bloggar jag följer så hittade jag ett citat på min kompis Camillas blogg och hon hade i sin tur läst det i Östersunds posten och jag skrattade högt för mig själv och tänkte att detta förklarade mitt förfall:)


Citat: "35 år är den ålder då man byggt upp ett fungernade själsliv och då kroppen börjar att falla sönder".


YOU MADE MY DAY!!!


Annars så har jag tagit det easy då Moa har varit hos sin kompis Bianca hela dagen så har bara lillskrutt varit hemma och henne har Anders roat på fm och sedan så for hon och jag till Helena,Tova och Elin och barnen lekte och vi såg på Mamma Mia och det är ju min favvofilm så sällskapet och filmen fick mig att le en bra stund,men som ett brev på posten så dånade hivudvärken till i skala 6 på kvällen så jag passar nu på medans värktabletten verkar,sedan så blir det natti natti(citatet stämmer).


Kramelikram till er alla som tittar in till mitt liv i Öster Edinge.....
PS.Hittade denna bild på ugglan Helge i serien A till Ö och kunde inte låta bli att ha med den ,jag ÄLSKAR denna serien!!!!!

1 kommentar:

Hemma hos Bröderna Bus sa...

Hej vännen.
Ja visst var det bra citatet jag fann igår. Tänkte att det var ett fint sätt att tala om att vi blivit lite äldre. Hoppas att det ändå är hyfsat. Här leker livet. Hade tenta hela dan igår och har bara näsatn svimmat idag ;o).
Imorg blir det barnkalas å på mån börjar jag i stan på ps. praktik.- Må så gott. Kram