tisdag 28 oktober 2008

UTMANING

Jag har fått en utmaning av min kompis Camilla på hennes blogg och den går ut på att skriva ner 7 saker om en själv som alla kanske inte vet!!
Hm,denna tål att tänka på..........

1.Jag har DEFINITIVT den bästa familj man kan få!!!!

2.Är rädd för SPINDLAR och har tom gått i KBT för detta(det var iof en jobbarkompis till mig som läste steg 1 och behövde en klient).....

3.Städgalen!!!

4.SHOPOHOLIC!!!!!!

5.Har INGET lokalsinne,kan tappa bort mig i mitt eget badrum:o)

6.Kan tycka att det ibland är jobbigt på stora tillställningar,trivs bäst i små sällskap.

7.Tycker det är skitkul med min BLOGG!!!

Jag vet inte om detta var ngn nyhet för nån men nu har jag iallafall kommit på sju saker och jag gör såhär att jag skickar utmaningen vidare till ALLA er som läser och det vore juURKUL om ni skrev ner sju kortfattade saker om er själv ikommentarerna!!!
Många läser och få kommenterar,ALLTID roligt att få kommentarer!!!
Så ta er nu i kragen och ta UTMANINGEN!!!!!!!

1 kommentar:

Anonym sa...

Här antas utmaningen....

1. Jag älskar min familj över allt annat på denna jord

2. Tycker mycket om att umgås men kan också behöva vara för mig själv

3. Älskar att pärla det ger MIG avkoppling

4. Bara älskar våren när löven spricker o allt blir grönt och man sitter i solen, men älskar också hösten med sina underbara färger och den kalla höga luften

5. Vill gärna hjälpa andra fast man har ont själv och försöker ändå

6. Sitter framför tv:n varje kväll 17.35 kollar Glamour (har gjort det i 18 år av och till, mest till)

7. Avgudar Persbrandt!! hihi