fredag 17 oktober 2008

Thank you for this Friday................


Ja,vad har Netten gjort idag då????

Jo,idag så har jag haft främmande av Rose-Marie som tog med Moa och hennes tre barn från skolan och så har vi umgåtts hela em och det har varit sååååååååå trevligt:o)

Sedan så har Moa nattbesök då Viking ska sova över,så nu efter en tacosmiddag så sitter alla barnen i soffan och ser Bompa och har fredagsmys,så Anders och jag får mysa sedan...FNISS!!!!

Annars så har jag fått reda på att Borreliaproverna var negativa,så den förklaringen till huvudet och lederna var det inte och neurologen får jag väl vänta tills jag självläkt tills jag ens får en kallelse.....

Sedan så är det ju såhär att jag nu offentligt kan berätta att en av mina bästa vänner ska bli mamma,JENNY är nämligen gravid och jag har vetat det ett bra tag men inte vetat om det får "sägas högt",men i mars el april så kommer det en "jennytorkel"bebis...KUL!!!!!!

Imorgon så vankas det kalas som Moa ska på och jag och Ellen får välan hitta på ngt roligt då Anders ska iväg och jobba en sväng,hoppas att det blir en fin höstdag så man kan hinna kratta upp alla löv som ligger och vi har MÅNGA LÖV!!!!!!

Ha det så gott och MYS ordentligt ikväll:o)

1 kommentar:

Anonym sa...

Åh vad roligt! det var kul att höra jag blev så glad när jag läste det. Hälsa henne från mig.
anna-lena