torsdag 30 oktober 2008

Målarmästare Jan Bornestig....


Ja,idag så är det en vecka sedan pappa kom och nu har han målat hela övervåningen på garaget,jag LOVAR att han bor därute.
Imorse så gick han ut vid 07.00 och med enbart ett par korta raster så har han jobbat hela dagen och nu så är han och Anders därute igen,det blir KANONFINT.

Ikväll så ska vi hämta mattprover hos Putte och i slutet av nästa vecka så är badrummet klart och Palle ska komma till veckan och lägga golven i rummen,så nu börjar det verkligen att kännas att"projekt garaget"har ett slut:o)

Det ska bli sååååååååååååååå underbart den dagen det är klart och allt har sin plats och Anders kan slippa känna dåligt samvete över detta projekt utan kan istället faktiskt bara ta det lugnt och vila,för jag lovar att DET KAN HAN BEHÖVA!!!!!!!
Jag kan förresten oxå meddela att det HÄLLREGNAR här,vi har ju blivit varnade för snöoväder men jag kan nog tro att den enda nederbörd vi kommer att få är REGN,REGN och lite mer REGN:o(.
Nu är det snart dags att läsa godnattsaga och snusa lite med barnen ,det är så mysigt:o)
Kramelikram

PS:Jag har hittat ett halsband som jag tror att jag ska köpa,sätter in en bild och visar(det står mamma på det och sedan så är det ett hjärta per barn:o)

Inga kommentarer: