onsdag 29 oktober 2008

Haft en bra dag....




Japp,idag så har det varit en av de bättre dagarna och jag har städat övervåningen ch tom snott ihop en äppelkaka som nu serverats till mellis(smakade bra)fast egentligen skulle jag låtit bli att smaka då jag inte kunnat motionera på jag vet inte när.......

Det var ingen kallelse i brevlådan idag heller!!!!!!!

Jag och barnen har haft en"softdag" och dom har mest lekt,slagit in paket och ritat teckningar till Tobbe och sedan så har vi sjungit Sing Star och det var roligt,dom är hur duktiga som helst:o)
Jag filmade dom med digitalkameran och ska försöka mig på att lägga in den videosnutten på bloggen.

Kan bara meddela att det inte gick att lägga in filmsnutten,så jag lägger in kort istället:o)


Kramelikram till er allihopa

3 kommentarer:

Hemma hos Bröderna Bus sa...

Det lät som ni har haft en mysig dag. Är själv ledig idag. Vädret är kanon. Tyvärr saknas energi och om du vet var man kan hämta det så kan du väl berätta. Har diskat och snott ihop en mjukpepparkaka men i övrigt är det tvärstopp..Ska på uljud imorgon, <3 om du trodde nåt annat hi,hi.

Anonym sa...

Ha ha ha Nu är jag hit för 5e gången idag. Lite å göra va? Orkar inte är rätta ordet.......Kramis Camilla

Anonym sa...

Ska till stan imorg. Vill du att jag tänder ljus på Fröson? Isåfall gör jag det. Kramis..å tack för energin.